BMW 3er Serie 3 F30/F31/F35 1.8d 143cp

  • BMW 3er Serie 3 F30/F31/F35 1.8d 143cp

Modificarea softului la BMW 318d pentru a scoate filtrul de paticule se efectueaza in aproximativ o ora si presupune interventie pentru citire si scriere cu conectare direct pe ECU in boot .Ea se face in deplina siguranta si trebuie sa fie urmata de scoaterea fizica a filtrului la scurt timp dupa aceasta.

Engine Stock Optimized
Power 143Cp @ 4000Rpm 143Cp @ 4000Rpm
Torque 320Nm @ 1750-2500Rpm 320Nm @  1750-2500Rpm
Speed 210km/h 210km/h
Consumption -
Pret 300Euro

Stage 1 la BMW 318d este modificarea de soft cu cea mai mica crestere de putere si cuplu.Ea se adreseaza soferilor care doresc un plus de putere dar nu cauta maxim de la masina.Operatiunea se efectueaza prin conexiunea direct ECU in boot mode si dureaza aproximativ o ora.

Engine Stock Optimized
Power 143Cp @ 4000Rpm 163Cp @ 4000Rpm
Torque 320Nm @ 1750-2500Rpm 370Nm @  1750-2500Rpm
Speed 210km/h 250km/h
Consumption -
Pret 300Euro

Stage 2 la BMW 318d este optimizarea softului motor cu crestere de putere si cuplu normala.Ea se adreseaza soferilor care doresc un plus de putere si cuplu de la masina combinat cu un consum scazut de carburant.Operatiunea se efectueaza prin conexiunea direct ECU in boot mode si dureaza aproximativ o ora.

Engine Stock Optimized
Power 143Cp @ 4000Rpm 184Cp @ 4000Rpm
Torque 320Nm @ 1750-2500Rpm 380Nm @  1750-2500Rpm
Speed 210km/h 250km/h
Consumption -
Pret 350Euro

Stage Race on BMW 318d a fost conceput pentru a obtine tot ce se poate scoate din masina in configuratia stock ducand limitele motorului la maxim pentru a obtine putere, cuplu si la un stil de condus normal o scadere de consum .Aceasta operatiune dureaza aproximativ o ora si este efectuata prin conectare direct pe ECU in boot mode .

Engine Stock Optimized
Power 143Cp @ 4000Rpm 200Cp @ 4000Rpm
Torque 320Nm @ 1750-2500Rpm 420Nm @  1750-2500Rpm
Speed 210km/h 250km/h
Consumption -
Pret 450Euro

Eco Tuning la BMW 318d este modificarea care tinde sa obtina scaderi ale consumului cu pina la 20% mai putin decat vechiul consum la acelasi stil de mers.Ea se bazeaza doar pe cresterea cuplului motor pentru a obtine un consum foarte scazut si pe optimizarea amestecului in camera de ardere ca ea sa ajute la scaderea consumului pe mers constant.Operatiunea se exacuta cu conexiune direct pe ECU in boot mode si dureaza aproximativ o ora.

Engine Stock Optimized
Power 143Cp @ 4000Rpm 150Cp @ 4000Rpm
Torque 320Nm @ 1750-2500Rpm 360Nm @  1750-2500Rpm
Speed 210km/h 220km/h
Consumption -
Pret 300Euro
COMBUSTIBIL: Diesel
MOTOR: Serie 3 F30/F31/F35 1.8d 143cp
CILINDREE: 1995cc
PUTERE: 143cp
CUPLU: 320Nm
VITEZA MAXIMA: 210Km/h
EGR OFF
DTC OFF
Alegeti o alta masina:

COMENTARII

scroll up