Modificarea softului la BMW 730d pentru a scoate filtrul de paticule se efectueaza in aproximativ o ora si presupune interventie pentru citire si scriere cu conectare direct pe ECU in boot .Ea se face in deplina siguranta si trebuie sa fie urmata de scoaterea fizica a filtrului la scurt timp dupa aceasta.
Engine |
Stock |
Optimized |
Power |
245Cp @ 4000Rpm |
245Cp @ 4000Rpm |
Torque |
520Nm @ 1750-3000Rpm |
520Nm @ 1750-3000Rpm |
Speed |
250km/h |
300km/h |
Consumption |
|
- |
Pret |
|
250Euro |
Stage 1 la BMW 730d este modificarea de soft cu cea mai mica crestere de putere si cuplu.Ea se adreseaza soferilor care doresc un plus de putere dar nu cauta maxim de la masina.Operatiunea se efectueaza prin conexiunea direct ECU in boot mode si dureaza aproximativ o ora.
Engine |
Stock |
Optimized |
Power |
245Cp @ 4000Rpm |
265Cp @ 4000Rpm |
Torque |
520Nm @ 1750-3000Rpm |
560Nm @ 1750-3000Rpm |
Speed |
250km/h |
300km/h |
Consumption |
|
- |
Pret |
|
300Euro |
Stage 2 la BMW 730d este optimizarea softului motor cu crestere de putere si cuplu normala.Ea se adreseaza soferilor care doresc un plus de putere si cuplu de la masina combinat cu un consum scazut de carburant.Operatiunea se efectueaza prin conexiunea direct ECU in boot mode si dureaza aproximativ o ora.
Engine |
Stock |
Optimized |
Power |
245Cp @ 4000Rpm |
290Cp @ 4000Rpm |
Torque |
520Nm @ 1750-3000Rpm |
600Nm @ 1750-3000Rpm |
Speed |
250km/h |
300km/h |
Consumption |
|
- |
Pret |
|
350Euro |
Stage Race on BMW 730d a fost conceput pentru a obtine tot ce se poate scoate din masina in configuratia stock ducand limitele motorului la maxim pentru a obtine putere, cuplu si la un stil de condus normal o scadere de consum .Aceasta operatiune dureaza aproximativ o ora si este efectuata prin conectare direct pe ECU in boot mode .
Engine |
Stock |
Optimized |
Power |
245Cp @ 4000Rpm |
310Cp @ 4000Rpm |
Torque |
520Nm @ 1750-3000Rpm |
650Nm @ 1750-3000Rpm |
Speed |
250km/h |
300km/h |
Consumption |
|
- |
Pret |
|
450Euro |
Eco Tuning la BMW 730d este modificarea care tinde sa obtina scaderi ale consumului cu pina la 20% mai putin decat vechiul consum la acelasi stil de mers.Ea se bazeaza doar pe cresterea cuplului motor pentru a obtine un consum foarte scazut si pe optimizarea amestecului in camera de ardere ca ea sa ajute la scaderea consumului pe mers constant.Operatiunea se exacuta cu conexiune direct pe ECU in boot mode si dureaza aproximativ o ora.
Engine |
Stock |
Optimized |
Power |
245Cp @ 4000Rpm |
250Cp @ 4000Rpm |
Torque |
520Nm @ 1750-3000Rpm |
570Nm @ 1750-3000Rpm |
Speed |
250km/h |
300km/h |
Consumption |
|
- |
Pret |
|
250Euro |
COMENTARII